Cù milioni di fila fora di i centri cummerciali in tuttu u Regnu Unitu da mezzanotte, i cacciatori di affari godenu di una spesa di £ 4.75 miliardi in a vendita di u Boxing Day d'oghje.
I rivenditori riducenu i prezzi di vestiti, di casa è di l'apparecchi finu à u 70 per centu in un tentativu di attirà quant'è più cumpratori pussibule in un annu duru nantu à a strada principale.
A spesa tutale in i magazzini è in ligna hè prevista per ghjunghje à un altu record per a spesa di vendita di ogni ghjornu in u Regnu Unitu, i figuri di u Center for Retail Research mostranu.
I sperti predicenu chì un stimatu di £ 3,71 miliardi spesi in i magazzini è in linea supererà u record di l'annu passatu di £ 4,46 miliardi.
I cumpratori anu imballatu l'Oxford Street di Londra per e vendite di u Boxing Day, postu chì parechji rivenditori anu riduciutu i prezzi per attirà i cumpratori dopu un annu duru in a strada principale.
Migliaia di cacciatori di affari si allineanu intornu à u parcu di vendita Silverlink in North Tyneside
Parechji rivenditori offrenu affari record per salvà i profitti postu chì l'esperti dicenu chì hè "incuragisce" di vede i cumpratori chì affluiscenu in i magazzini di strada.
Migliaia di persone si sò allineate da e prime ore in centri commerciali è parchi di vendita, cumpresi Newcastle, Birmingham, Manchester è Cardiff.
Oxford Street era ancu imballata, cù i cumpratori chì affluiscenu in u hotspot di vendita, cù i prezzi chì calanu finu à u 50 per centu in certi magazzini.
A vendita invernale di Harrods hà iniziatu sta matina è i clienti sò ghjunti à 7 ore di sera, cù longu fila chì si formanu da tutti i lati di u famosu grande magazzinu.
L'analisti anu dettu ancu chì l'aumentu record previstu oghje era dovutu à i cumpratori chì si concentranu nantu à u Boxing Day per piglià affari, è ancu un boom post-Natali dopu à menu cumpratori pre-Natali.
I cumpratori in tuttu u paese stavanu in fila fora di i magazzini prima di l'alba, è a ghjente hè stata fotografiata purtendu pile di vestiti à mità di prezzu à l'internu, postu chì più di mezzo milione di persone era previstu di affluisce in u centru di Londra.
Un studiu da u VoucherCodes Retail Research Center mostra chì a spesa oghje hè prevista per esse quasi u triplu di £ 1.7bn in u panicu sabbatu prima di Natale è 50% più altu di £ 2.95bn u Black Friday.
I rivenuti di u retail sò calati quist'annu - sguassendu circa £ 17 miliardi da l'azzioni di i più grandi magazzini di Gran Bretagna - è più chjusi di magazzini sò previsti in 2019.
U prufessore Joshua Bamfield, direttore di u Centru per a Ricerca Retail, hà dettu: "U Boxing Day hè statu u ghjornu più grande di spesa l'annu passatu è serà ancu più grande questu annu.
"A spesa di £ 3.7bn in i magazzini è £ 1bn in ligna serà cusì alta perchè i magazzini è i clienti anu dettu chì quasi tutti i cumpratori si focalizeghjanu annantu à u primu ghjornu di vendita per ottene e migliori offerte.
I cumpratori vedenu i scarpi in u magazinu Selfridges in Oxford Street durante a vendita di u Boxing Day. Hè previstu esse u più altu spesa di u Boxing Day di sempre, cù l'esperti chì stimanu una spesa di 4,75 miliardi di £.
Thurrock's Lakeside Retail Park era pienu di cacciatori d'affari a matina di a vendita di u Boxing Day d'oghje.
"A ricerca mostra ancu chì parechji cumpratori passanu tutti i so soldi in una volta, à u cuntrariu di uni pochi anni fà quandu a ghjente andava à una vendita parechje volte in una settimana o duie.
Anthony McGrath, un espertu di vendita à l'Academia di Moda di Retail, hà dettu chì era "incuragisce" per vede millaie di persone chì affluiscenu in e strade in e prime ore.
Ellu disse: "Mentre alcuni di i grandi nomi cuminciaru à vende in linea prima, e file di fila mostravanu u mudellu di cummerciale utilizatu da i rivenditori cum'è Next, induve u stock hè ridottu finu à dopu Natale, chì hè sempre un testimoniu di successu.
"In una era di crescita di e vendite in linea, ogni mossa per caccià i cunsumatori da u divano è in a tenda deve esse applaudata.
"I cumpratori diventanu più sensibili à i so portafogli, aspittendu finu à u Boxing Day per cumprà vestiti di designer è beni di lussu.
Versu 10:30 di u ghjornu di u Boxing Day, u trafficu pede in u West End di Londra hè cresciutu di 15 per centu annantu à l'annu passatu, postu chì i cumpratori si sò ghjunti in a zona per vende.
Jess Tyrrell, chief executive di a New West End Company, hà dettu: "In u West End, avemu vistu una ripresa in u Boxing Day cù un aumentu di u 15 per centu in u trafficu pede sta matina.
"L'afflussu di turisti internaziunali hè statu guidatu da una libbra più debule, mentre chì i cumpratori domestici cercanu ancu un ghjornu dopu à e celebrazioni di famiglia d'ieri".
"Semu in traccia di spende £ 50 milioni oghje, cù a spesa tutale chì cresce à £ 2,5 miliardi in u cruciale periodu di cummerciale di Natale.
"Hè statu un annu altamente cumpetitivu è sfidau per u retail di u Regnu Unitu, cù costi crescente è margini stretti.
"Cum'è u più grande patronu di u settore privatu di u paese, avemu bisognu chì u guvernu guardà oltre u Brexit è sustene u retail di u Regnu Unitu in 2019".
Sicondu ShopperTrak, u Boxing Day resta un ghjornu di shopping maiò - spende duie volte in u Boxing Day cum'è u Black Friday l'annu passatu - cù £ 12bn in vendite trà Natale è New Year.
U specialista di l'intelligenza di u retail Springboard hà dettu chì a caduta media in u Regnu Unitu à meziornu era 4.2% più bassu chè à u stessu tempu u Boxing Day l'annu passatu.
Questa hè una calata ligeramente più chjuca chè a caduta di 5,6% vistu in 2016 è 2017, ma una calata più grande di u Boxing Day 2016, quandu u trafficu pede hè 2,8% più bassu chè in 2015.
Hà dettu ancu chì u trafficu di pede da u Boxing Day à meziornu era 10% più bassu cà u sabbatu 22 dicembre, u piccu ghjornu di cummerciale prima di Natale di questu annu, è 9.4% più bassu di u Black Friday.
Hè statu un annu duru per i rivenditori di marchi di strada famosi cum'è Poundworld è Maplin, cù Marks & Spencer è Debenhams chì anu annunziatu i piani di chjude e magazzini, mentre Superdry, Carpetright è Card Factory anu emessu avvisi di prufittu.
I rivenditori di strada anu battutu i costi più alti è a bassa fiducia di i cunsumatori postu chì i cumpratori frenanu a spesa in mezzu di l'incertezza di u Brexit è a ghjente compra sempre più in linea invece di visità i magazzini brick-and-mortar.
Circa 2,500 persone si sò allineate fora di u campus di vendita Silverlink di Newcastle à 6 ore per l'apertura di u prossimu magazinu.
U giant di vestiti hà emessu un totale di 1 300 biglietti, quante persone chì a tenda pò accoglie in un tempu, ma quandu tutti sò entrati, ci era più di 1 000 persone chì aspettavanu per entre.
A prossima vendita hè unu di l'avvenimenti più anticipati in u Boxing Day, postu chì u costu di parechji articuli hè stata ridutta finu à 50%.
"Alcune persone pensanu chì aspittà cinque ore per apre un magazinu hè estremu, ma ùn vulemu chì tutte e migliori offerte sò andate à u mumentu chì entrimu".
Certains s'apprêtaient à attendre longtemps alors qu'ils faisaient la queue aux températures glaciales de Newcastle, enveloppés dans des couvertures, des chapeaux et des manteaux chauds.
I cumpratori sò stati ancu vistuti in fila fora di u Next à u centru cummerciale Bullring Central in Birmingham è u Manchester Trafford Center à a prima ora di sta matina.
Debenhams principia in linea è in i magazzini oghje è continuarà finu à l'annu novu.
In ogni casu, i grandi magazzini sò digià in vendita massiccia ancu prima di Natale, cù finu à u 50% di sconti per donna, bellezza è fragrances di designer.
U giant tecnicu Currys PC World abbatterà i prezzi, cù offerte l'annu passatu cumpresi specialità nantu à laptop, TV, lavatrici è frigoriferi.
Don Williams, partner di vendita di KPMG in u Regnu Unitu, hà dettu: "Dapoi u Black Friday hà fattu u Regnu Unitu in u 2013, u periodu di vendita festiva ùn hè micca statu listessu.
"In verità, l'analisi precedente di KPMG hà evidenziatu chì a festa di scontu di nuvembre hà erodutu u periodu tradiziunale di shopping di Natale, aumentendu e vendite è mantenendu i rivenditori à sconti più longu.
"Cu u Black Friday hè un pocu di delusione quist'annu, assai sò perdonati per a speranza chì beneficerà a vendita post-Natali, cumpresu u Boxing Day.
Ma, per a maiò parte di e persone, questu hè improbabile. A maiò parte di a maiò parte di luttà sempre per cunvince i cumpratori, in particulare i cumpratori chì ricuperanu e so spese.
"Ma per i rivenditori chì s'approntanu di marche indispensabili, ci hè ancu assai da ghjucà à l'avvenimentu festivu finale".
I negozianti sò stati in fila fora Next in u centru cummerciale Bullring & Grand Central in u centru di a cità di Birmingham da mezzanotte per vede ciò chì affari sò nantu à a vendita di u Boxing Day.
Tempu di Postu: Mar-03-2022