• Macchina di taglio laser in acciaio inox

Macchina di taglio laser in acciaio inox

Sistemi di fabricazione flexible à u travagliu, cù torri di materiale cunnessi à unu o più laser o altre macchine di taglio, sò una sinfonia di l'automatizazione di a manipulazione di materiale. Flussi di materiale da a casella di a torre à u lettu di taglio laser. Cutting principia quandu u fogliu tagliatu da u precedente. u travagliu appare.
A doppia forchetta eleva è sguassate i fogli di pezzi tagliati è li trasporta per a classificazione automatica. In setups di punta, l'automatizazione mobile - veiculi guidati automatizati (AGV) o robots mobili autonomi (AMRs) - recuperanu e parti è movenu. in curve.
Andate à una altra parte di a fabbrica è ùn vede micca a sinfonia sincronizata di l'automatizazione. Invece, vi vede un equipaggiu di travagliadori chì si tratta di un male necessariu chì i fabricatori di metalli sò tutti troppu familiarizati: resti di lami.
Bradley McBain ùn hè micca straneru à questu enigma. Cum'è Direttore Generale di Sistemi di Ingegneria MBA, McBain hè u rapprisentante di u Regnu Unitu per Remmert (è altre marche di macchine), una sucietà tedesca chì fabrica l'equipaggiu d'automatizazione di taglio di lamiera agnosticu di marca di macchina. (Remmert vende direttamente in i Stati Uniti) Un sistema multi-torre pò serve parechje laser cutters, punch presses, o ancu plasma cutters.Flat-plate towers pò ancu esse cumminati cù e torri cellulari di manipolazione di tubi di Remmert per furnisce lasers tube-to-tube.
Intantu, McBain hà travagliatu cù i pruduttori in u Regnu Unitu per dispunì di u residuu. In ocasu pò vede una operazione chì urganizeghja currettamente i resti, almacenendu verticalmente per un accessu faciule. Queste operazioni assai mischiate anu u scopu di ottene ciò chì ponu da u materiale chì anu. Chì ùn hè micca una mala strategia in un mondu di prezzi di materiali elevati è catene di supply.With incerta. Cù u restu di seguimentu in u software di nidificazione, è a capacità di l'operatore laser di "plug in" certi parti nantu à u cuntrollu di cutter laser, prugrammazione di u cut in u restu. ùn hè micca un prucessu intimidatori.
Dittu chistu, l'operatore hà sempre bisognu di manighjà fisicamente i fogli rimanenti.Questu ùn hè micca una cosa lucida, senza vigilanza.Per questu mutivu è altri, McBain vede parechji pruduttori chì piglianu un approcciu sfarente.Siccomu i residui sò troppu caru per gestisce, i programatori di cutter. Utilizà e parti di riempimentu per riempie i nidi è ottene un altu rendimentu di materiale. Di sicuru, questu puderia creà un work-in-progress (WIP), chì ùn hè micca ideale. In certi operazioni, ùn hè micca improbabile chì WIP supplementu serà necessariu. mutivu, assai funziunamentu di taglio simpricimenti mandanu i resti à u munzeddu di scrap è solu trattà cù i rendimenti di materiale idiali.
"I residui o l'odds and ends often go to waste", disse. "In certi casi, se avete un grande residuu dopu à u tagliu, hè sceltu a manu è mette nantu à un rack per l'usu dopu.
"In u mondu d'oghje, questu ùn hà micca sensu ecologicu nè ecunomicu", hà dettu Stephan Remmert, pruprietariu è direttore generale di Remmert, in un comunicatu di settembre.
Tuttavia, ùn deve micca esse cusì. McBain hà descrittu l'ultima versione di a piattaforma d'automatizazione LaserFLEX di Remmert, chì usa a tecnulugia di gestione di residui automatizati. Dopu chì a parte hè scaricata, u restu ùn hè micca ghjittatu, ma torna à u cartucciu di u sistema di almacenamento. .
Cum'è McBain spiega, per mantene un funziunamentu affidabile, u sistema residuale pò manighjà quadrati è rectanguli chjuchi quant'è 20 x 20 inches. Smaller than that, è ùn pò micca rimette i resti in u casu di almacenamiento. doglegs o altre forme irregulari, nè pò manipulà i segmenti di maglia sciolta di un scheletru viotu.
U sistema di cuntrollu cintrali di u sistema Remmert guida a gestione è a logistica di a foglia restante.
"Molti laser anu avà sequenze di taglio distruttivu è di taglio di materiale", McBain hà dettu.
U nidu hè tagliatu à laser, dopu una sequenza di distruzzioni di scheletru hè realizatu nantu à a parte chì sporge da u restu in modu chì a parte restante hè un quadratu o un rettangulu. I fogli sò poi trasportati à a classificazione di e parti. riturnatu à a casella di almacenamento designata.
I cassette di u sistema ponu esse attribuiti diversi roles sicondu i bisogni di l'operazione. Alcune cassette ponu esse dedicate à portà u stock uncut, l'altri ponu esse impilati nantu à u stock uncut cù resti, è ancu l'altri ponu agisce cum'è buffers dedicati à mantene resti finu à u u prossimu travagliu chì ci vole vene.
Se a dumanda attuale richiede carta cù una grande quantità di rimessu, sta operazione pò attribuisce più vassoi cum'è buffer.Questa azzione pò riduce u nùmeru di scatuli di buffer se u mischju di travagliu hè cambiatu à menu nidi cù residue.Alternatively, u residuu pò esse guardatu in cima di a materia prima. U sistema hè pensatu per almacenà una pagina surplus per bandeja, sia quella bandeja hè designata cum'è buffer o tene una pagina surplus in cima di tutta a foglia.
"L'operatore hà bisognu di sceglie di almacenà [u residuu] nantu à a materia prima o in un altru cassette", spiega McBain. "In ogni casu, se u restu ùn hè micca necessariu per a prossima chjama di materiale, u sistema si alluntarà à accede à u magazzinu tutale di foglia ... Ogni volta chì u restu hè tornatu [à u almacenamentu], u sistema aghjurnà a dimensione è u locu di u fogliu, cusì u programatore Pudete verificà l'inventariu per u prossimu travagliu ".
Cù u dirittu di prugrammazione è a strategia di almacenamentu di materiale, u sistema pò aghjunghje una flessibilità d'automatizazione à a gestione di u materiale residuale. Cunsiderate una operazione di mischju d'altu pruduttu chì hà un dipartimentu per a produzzione di grande volume è un dipartimentu separatu per u bassu voluminu è u prototipu.
Ddu spaziu di pocu voluminu si basa sempre nantu à a gestione di scarti manuali ma urganizati, racks chì guardanu carta verticalmente, cù identificatori unichi è ancu codici à barre per ogni scrap. I nidi rimanenti ponu esse programati in anticipu, o (se i cuntrolli permettenu) i pezzi ponu esse inseriti direttamente in i pezzi. i cuntrolli di a macchina, cù l'operatore chì usa una interfaccia touch drag-and-drop.
In u campu di a pruduzzione, l'automatizazione flessibile mostra u so pienu potenziale. I programatori attribuinu scatuli di buffer è aghjustanu l'utilizazione di scatula basatu nantu à u mischju di travagliu. Tagliate a carta per priservà i restanti rettangulari o quadrati, chì sò allora automaticamente almacenati per i travaglii successivi. Dapoi u materiale residuale hè trattatu automaticamente. , i programatori ponu nidificate liberamente cù l'utilizazione massima di u materiale in mente, senza a necessità di pruduce parti infill. Quasi tutte e parte sò mandate direttamente à u prossimu prucessu, sia in un press brake, press brake, plegatore, stazione di saldatura o in ogni altru locu.
A parte automatizata di l'operazione ùn impiegherà micca assai manipulatori di materiale, ma i pochi travagliadori chì hà sò più cà solu pushers di buttone. Amparanu novi strategie di micro-tagging, forse liendu gruppi di picculi pezzi inseme in modu chì i selettori di parte ponu. coglie tutti in una volta. I programatori anu bisognu di gestisce a larghezza di u kerf è eseguisce sequenze strategiche di distruzzioni di scheletri in anguli stretti per chì l'automatizazione di estrazione di parte scorri liscia. Sapenu ancu l'impurtanza di a pulizia di slat è di mantenimentu generale. L'ultima cosa chì vulianu era per u l'automatizazione per piantà perchè una foglia di foglia hè stata saldata inavvertitamente à a pila di scorie nantu à i slats dentati sottu.
Cù tutti ghjucanu a so parte, a sinfonia di u muvimentu di u materiale principia, in sintonia. U dipartimentu di taglio automatizatu di u fabricatore diventa una fonte affidabile di flussu di pezzi, sempre pruducia u pruduttu desideratu à u mumentu ghjustu, per u massimu rendimentu di materiale ancu in ambienti di mischju di produttu altu.
A maiò parte di l'operazioni ùn anu ancu ghjuntu à questu livellu di automatizazione. Tuttavia, l'innuvazioni in a gestione di u stock residuale ponu avvicinassi u tagliu di lamiera à questu ideale.
Tim Heston, Senior Editor in The FABRICATOR, hà cupertu l'industria di a fabbricazione di metalli da u 1998, cuminciò a so carriera cù a Welding Magazine di a Società Americana di Saldatura. Da allora, hà cupertu tutti i prucessi di fabricazione di metalli, da stampa, piegatura è taglio à grinding and polishing. S'hè unitu à u staffu di u FABRICATORE in uttrovi 2007.
FABRICATOR hè a rivista di l'industria di a furmazione è a fabricazione di metalli in l'America di u Nordu. A rivista furnisce nutizie, articuli tecnichi è storie di casu chì permettenu à i pruduttori di fà u so travagliu più efficaci. FABRICATOR serve l'industria dapoi u 1970.
Avà cù un accessu cumpletu à l'edizione digitale di U FABRICATORE, accessu faciule à risorse preziose di l'industria.
L'edizione digitale di The Tube & Pipe Journal hè avà cumplettamente accessibile, furnisce un accessu faciule à risorse preziose di l'industria.
Prufittate l'accessu cumpletu à l'edizione digitale di STAMPING Journal, chì furnisce l'ultimi avanzamenti tecnologichi, e migliori pratiche è e nutizie di l'industria per u mercatu di stampa di metalli.
Prufittate l'accessu cumpletu à l'edizione digitale di The Additive Report per amparà cumu a fabricazione additiva pò esse aduprata per migliurà l'efficienza operativa è aumentà i profitti.
Avà cù accessu cumpletu à l'edizione digitale di The Fabricator en Español, accessu faciule à risorse preziose di l'industria.


Tempu di Postu: Feb-17-2022