U 2022 puderia esse un grande annu per i pruduttori chì investenu in tecnulugia è affruntà dui di i più grandi sfidi di l'industria: una mancanza di travagliadori è una catena di fornitura instabile.Getty Images
Mensile Chris Kuehl, Analista Ecunomicu Internaziunale per l'Associazione di Manufacturers è Manufacturers. President è Presidente di Armada Corporate Intelligence, basatu in Lawrence, Kan., in partenariatu cù Morris, Nelson & Associates, Leavenworth, Kan., per lancià u Sistema di Intelligenza Strategica Armada ( ASIS) un rimbalzu sustinutu, ancu s'ellu vacillante, cum'è e catene di furnimentu glubale ricuperate. Alcune operazioni di fabricazione di metalli sò andate tutte, mentre chì l'altri ùn sò micca forti cum'è ponu esse - finu à ch'elli anu i materiali è e persone chì anu bisognu à fà u travagliu ( vede Figura 1).
"[Videmu] cuntinuvate forti tendenzi di dumanda à mezu à longu andà in i mercati finali chì servemu, è un interessu crescente in i nostri servizii da più cumpagnie", hà dettu Bob Kamphuis, presidente / CEO / presidente di u giant MEC di Contracts Manufacturing. teleconferenza trimestrale cù investitori in nuvembre. "Tuttavia, e limitazioni di a catena di fornitura di a nostra cumpagnia anu causatu alcuni ritardi di pruduzzione recenti".Questu ùn hè micca per una mancanza di materie prime per MEC, ma per una mancanza di i clienti di MEC.
Kamphuis hà aghjustatu chì a fornitura di e facilità di MEC in Mayville, Wisconsin è in tutta a mità orientale di i Stati Uniti cù a catena di fornitura - cumpresa a catena di fornitura di materie prime - "hà causatu solu interruzioni minori.Questu significa chì quandu i nostri clienti puderanu aumentà u so Seremu pronti quandu vendemu ".
Cum'è unu di i più grandi pruduttori di cuntrattu in i Stati Uniti (è ripetutamente classificatu #1 in a lista di i Fabbricanti FAB 40 di u FABRICATORE), MEC serve quasi ogni industria in a previsione ASIS mensile di Kuehl, è assai di sta attività pò esse ligata à l'esperienza MEC.
A fabricazione di metalli di i Stati Uniti hè una industria di fabricazione chì hè stata ligata à l'interruzioni di a catena di furnimentu. L'industria cuntinueghja à tirà, ansiosa di piglià off.That pull hè prubabile di diventà più forte cù l'aumentu di spesa in infrastruttura, grazia à a legislazione recentemente passata in Washington. e catene devenu chjappà, è finu à ch'elli facenu, e pressioni inflazionistiche persisteranu. Cù tuttu questu in mente, 2022 serà un annu di opportunità.
U rapportu di l'ASIS tira infurmazioni da u prugramma di Dati Economici (FRED) di a Riserva Federale di St. Louis Fed per u big picture, i dati di a produzzione industriale chì coprenu a manufacturing durable è micca durable. Dopu hà approfonditu in i diversi settori ligati à a tecnulugia di fabricazione di metalli: settore di metalli primari chì furnisce materie prime à i fabricatori di metalli, chì à u turnu furnisce parti à diverse industrii.
I pruduttori stessi esistenu in una serie di categurie usate da u guvernu per classificà i pruduttori, cumpresi i prudutti di metalli fabbricati, una categuria cumpleta chì include i metalli di custruzzione è strutturali;fabricazione di caldaie, cisterna è navi;è quelli chì furniscenu servizii à altri settori.fabricatore di cuntrattu. U rapportu ASIS ùn copre micca tutti i spazii coperti da i fabricatori di metalli - nisun rapportu ùn face - ma copre i spazii di vendita per a maiò parte di lami, piastra è tubi fabbricati in u paese. à ciò chì l'industria puderia affruntà in 2022.
Sicondu u rapportu ASIS d'ottobre (basatu nantu à i dati di settembre), i pruduttori sò in un mercatu assai megliu cà a fabricazione in generale. Macchinari (cumprese l'equipaggiu agriculu), aerospaziali è prudutti di metalli fabbricati, in particulare, sò prubabilmente di vede una crescita sustanziale in tuttu. 2022 - ma sta crescita si farà in un ambiente cummerciale affettatu da interruzioni di a catena di supply.
I prughjetti di u rapportu per a produzzione industriale durable è micca durable suggerenu sta moderazione (vede a figura 2). A previsione di settembre ASIS (liberata in uttrovi) hà dimustratu chì a pruduzzione generale hè cascata da un puntu percentuali in u primu trimestre di u 2022, hè stata ferma, è dopu. hà diminuitu di pochi punti percentuali à u principiu di u 2023.
U settore di i metalli primari hà da sperimentà una crescita sustanciale in 2022 (vede a Figura 3). Questu augure bè per l'attività di l'affari più in a catena di supply chain, sempre chì i pruduttori è l'altri ponu cuntinuà à passà l'aumentu di u prezzu.
Figura 1 Questa snapshot face parte di una previsione più dettagliata publicata da u Sistema di Intelligenza Strategica di Armada (ASIS) in Novembre, chì mostra e previsioni per industrii specifichi. i numeri sò ligeramente diffirenti. Indipendentemente, i rapporti ASIS d'ottobre è di nuvembre puntanu à a volatilità è l'opportunità in 2022.
"Da l'azzaru à u nichel, l'aluminiu, u ramu è altri metalli chì anu un impattu in l'industria, simu sempre vedendu alcuni massimi di tutti i tempi", hà scrittu Kuhl. "Tuttavia, [caduta di u 2021] hà vistu una certa decelerazione di i prezzi per parechje commodità cum'è e catene di supply chain anu cuminciatu à fà. catch up... Certi cumpratori anu dettu chì anu vistu a dispunibilità di u produttu megliu.Ma in generale, l'offerta glubale resta nervosa ".
Da u tempu di stampa, i Stati Uniti è l'Unione Europea anu negoziatu un novu accordu in u quale i tariffi nantu à l'azzaru è l'aluminiu da l'Unione Europea di 25% è 10%, rispettivamente, restanu senza cambiamenti. I Stati Uniti permetteranu una quantità limitata di impurtazioni di metalli senza duty da l'Europa. Resta à vede quale impattu questu averà nantu à i prezzi di i materiali à longu andà. à prestu.
Di tutti l'industrii chì i pruduttori servenu, l'industria di l'automobile hè a più volatile (vede a figura 4). L'industria hà diminuitu drasticamente in u primu è u sicondu trimestre di 2021 prima di ricuperà l'impulsu à a fine di l'annu. Sicondu e previsioni ASIS, questu momentum hà da cuntinuà à rinfurzà in u primu è u sicondu trimestre di u 2022, prima di rallentà di novu più tardi in l'annu. microchip.
"L'industria chì si basanu assai nantu à i chipsets stanu affruntendu a prospettiva più debule", Kuhl hà scrittu in settembre. "A maiò parte di l'analisti vedenu avà u secondu trimestre di u 2022 cum'è un periodu in quale a catena di fornitura di chipset normalizzerà significativamente.
I numeri cambianti in a previsione di l'auto mostranu quantu hè volatile a situazione. E previsioni prima eranu per l'industria di l'automobile per esse stabile cù pocu crescita significativa. À u mumentu di a scrittura, ASIS prevede una crescita assai sana in i primi trimestri, seguita da un decadenza più tardi in l'annu, prubabilmente u risultatu di l'offerta inconsistente. In novu, torna à i microchips è altri cumpunenti acquistati. Quandu ghjunghjenu, a produzzione ripiglià finu à chì a catena di supply blocks di novu, ritardu a produzzione.
U campu aerospaziale si sviluppa rapidamente. Cum'è Cool hà scrittu in settembre, "A prospettiva per l'industria di l'aviazione pare assai bona, accelerà à u principiu di u 2022 è cuntinueghja à esse alta in tuttu l'annu.Questa hè una di e prospettive più pusitive per l'industria in generale ".
L'ASIS prevede una crescita annuale di più di 22% trà u 2020 è u 2021, micca troppu straordinariu in cunsiderà u trattu chì l'industria hà sperimentatu prima di a pandemia (vede a Figura 5). dui quarti. À a fine di l'annu, u rapportu predice chì l'industria aerospaziale cresce un altru 22%.Parte di a crescita hè stata guidata da una crescita di a carica di l'aria.
Sta categuria include l'apparecchi d'illuminazione, l'apparecchi di casa è parechji cumpunenti elettrici in relazione à a distribuzione di l'energia. L'imprese chì servenu sti mercati di nicchia facenu una situazione simile: ci hè una dumanda, ma ùn ci hè fornitura, è e pressioni inflazionistiche persistanu cum'è l'aumentu di i prezzi di i materiali. ASIS prevede chì l'affari cresce. in a prima mità di l'annu, poi diminuite bruscamente, è esse largamente flat à a fine di l'annu (vede Figura 6).
Cum'è Kuhl hà scrittu, "Materiali chjave cum'è i microchip sò chjaramente sempre in poca fornitura.U cobre, però, ùn hà micca fattu i tituli cum'è l'altri metalli ", aghjustendu chì i prezzi di u rame anu aumentatu di 41% annu à settembre 2021.
Sta categuria include apparecchi di illuminazione è recinzioni in lamiera largamente utilizati in l'edificazioni cummirciali, una industria chì hè stata colpita da tendenzi di u locu di travagliu più largu. "U ripresa in a custruzione di l'imprese hè stata lenta, postu chì a riapertura è a ripresa di u travagliu anu pigliatu assai più di l'aspittà", hà scrittu Kuhl.
Figura 2 A crescita in a produzzione industriale generale, cumprese a fabricazione di beni durable è micca durable, hè prubabile di stà sottumessa in tuttu u 2022. A crescita di a fabricazione di beni durable, chì include a fabricazione di metalli, hè prubabile di superà a fabricazione più larga, però.
L'industria include a fabricazione di l'equipaggiu agriculu è ancu parechji altri sottosettori, è da settembre 2021, a curva di crescita di l'industria hè una di e più pronunciate in ASIS (vede a Figura 7). strada per trè motivi ", hà scrittu Kuhl. Prima, i buttreghi, i fabbriche è l'assemblatori anu ritardatu u capex 2020, per quessa, sò oghji chjappà. In secunna, a maiò parte di a ghjente aspetta chì i prezzi aumentanu, cusì l'imprese volenu cumprà macchine prima di allora. Terzu, sicuru , hè a mancanza di travagliu è a spinta per a mecanizazione è l'automatizazione in a fabricazione, a logistica, u trasportu è altri settori di l'ecunumia.
"A spesa agricula hè ancu accelerata", hà dettu Kull, "cum'è a dumanda alimentaria globale crea un enorme potenziale di crescita per e splutazioni cummerciale".
A linea di tendenza per a fabricazione di metalli riflette una media, à u nivellu di l'impresa individuale, chì hè assai dipendente da u mischju di i clienti di a tenda. A maiò parte di i pruduttori ùn sò micca solu serve assai altri settori, ma sò picculi imprese cù uni pochi di clienti chì guidanu a maiò parte di i rivenuti. Un cliente maiò si n'andò in u sudu, è i finanzii di una fabbrica anu pigliatu un successu.
In tuttu, a linea di tendenza hè cascata cù quasi ogni altra industria à principiu di u 2020, ma micca assai. A media hè rimasta stabile cum'è certi magazzini luttatu mentre chì altri prosperavanu - di novu, secondu u mischju di i clienti è ciò chì succede intornu à u cliente. supply chain.However, accuminciannu in April 2022, ASIS aspetta à vede qualchi guadagni notevuli cum'è volumi cresce (vede Figura 8).
Kuehl hà descrittu una industria in u 2022 chì tratta di disrupzioni in a catena di fornitura di l'automobile è di una più larga carenza di microchips è altri cumpunenti. l'industria di a fabricazione di metalli in 2022 pare assai pusitivu.
"Una di e nostre più grandi priorità hè di mantene è espansione a nostra basa di impiegati qualificati per aiutà à realizà u nostru potenziale di crescita.Aspittemu chì truvà e persone giuste continuerà à esse una priorità per u futuru prevedibile in a maiò parte di e nostre regioni Sfide.I nostri squadre HR utilizanu una varietà di strategie di reclutazione creativa, è cum'è una sucietà continueremu à investisce in l'automatizazione è a tecnulugia flessibili, ridistribuibili ".
Kamphuis di MEC hà fattu i cumenti à l'investituri à principiu di nuvembre, aghjustendu chì a cumpagnia hà generatu finu à $ 40 milioni in spese di capitale per u so novu situ di 450 000 piedi quadrati solu in 2021. Hazel Park, Michigan plant.
L'esperienza MEC riflette i tendenzi di l'industria più grande. Avà più chè mai, i pruduttori anu bisognu di capacità flexible chì li permette di ramp up rapidamente è di risponde à l'incertezza. L'ughjettu si riduce à aumentà a rapidità di u travagliu, da a quota iniziale à u dock di spedizione.
A tecnulugia cuntinueghja à guidà l'industria in avanti, ma duie limitazioni facenu a crescita sfida: una mancanza di travagliadori è una catena di fornitura imprevisible. I magazzini chì naviganu bè cù i dui viranu una onda di opportunità di fabricazione in 2022 è oltre.
Tim Heston, Senior Editor in The FABRICATOR, hà cupertu l'industria di a fabbricazione di metalli da u 1998, cuminciò a so carriera cù a Welding Magazine di a Società Americana di Saldatura. Da allora, hà cupertu tutti i prucessi di fabricazione di metalli, da stampa, piegatura è taglio à grinding and polishing. S'hè unitu à u staffu di u FABRICATORE in uttrovi 2007.
FABRICATOR hè a rivista di l'industria di a furmazione è a fabricazione di metalli in l'America di u Nordu. A rivista furnisce nutizie, articuli tecnichi è storie di casu chì permettenu à i pruduttori di fà u so travagliu più efficaci. FABRICATOR serve l'industria dapoi u 1970.
Avà cù un accessu cumpletu à l'edizione digitale di U FABRICATORE, accessu faciule à risorse preziose di l'industria.
L'edizione digitale di The Tube & Pipe Journal hè avà cumplettamente accessibile, furnisce un accessu faciule à risorse preziose di l'industria.
Prufittate l'accessu cumpletu à l'edizione digitale di STAMPING Journal, chì furnisce l'ultimi avanzamenti tecnologichi, e migliori pratiche è e nutizie di l'industria per u mercatu di stampa di metalli.
Prufittate l'accessu cumpletu à l'edizione digitale di The Additive Report per amparà cumu a fabricazione additiva pò esse aduprata per migliurà l'efficienza operativa è aumentà i profitti.
Avà cù accessu cumpletu à l'edizione digitale di The Fabricator en Español, accessu faciule à risorse preziose di l'industria.
Tempu di Postu: Feb-17-2022