Un investimentu di £ 1 milione in una nova linea di stampaggio aiuta un specialista in lamiera di u Regnu Unitu à piglià prughjetti è pruduzzione più grande.
BPL Engineering Group (BPL) hà rinfurzatu a so cullaburazione strategica cù Worcester Presses installendu una pressa idraulica Yeh Chiun da 600 tonnellate, una di e più grandi presse idrauliche chì a cumpagnia hà mai custruitu.
A decisione seguita u successu di una pressa di 300 tonnellate H-frame acquistata quattru anni fà, chì permette à a cumpagnia di Kings Norton d'acquistà una macchina chì offre una dimensione di lettu più grande (2500mmx1500mm), chì Crucial per a ricerca di stampi per l'automobile, aerospaziale, ferrovia è altri settori.
In più di u so pacchettu di mantenimentu è serviziu di primura, Worcester Presses hà installatu un monitoraghju remotu per aiutà à minimizzà i tempi di inattività furnindu un diagnosticu rapidu è efficiente.
"A nostra cumpetenza si trova in a fornitura di stampi è assemblee à OEM cum'è Jaguar Land Rover, Lotus è Aston Martin, chì varieghja da prughjetti di prototipu à a produzzione in serie", hà spiegatu Matt Adams, Direttore di Operazioni di BPL Engineering Group."Questu cumpletu I nostri servizii anu aumentatu rapidamente e vendite à più di £ 6 milioni, è questa ultima cullaburazione cù Worcester Presses ci dà capacità supplementari è una stampa più grande di classa mundiale per piglià diversi tipi di impieghi."
Cuntinuò: "Questa macchina hè stata stallata cum'è parte di un prughjettu di riingegneria di a pianta di trè mesi è ci permette di destinà grandi stampati in una varietà di qualità di materiale, cumprese l'aluminiu, l'acciaio dolce, l'acciaio strutturale, l'acciaio inossidabile, u rame giallu è ramu."
Worcester Presses hà una esigenza simili per a so cumpetenza, basandu nantu à a so storia di custruzzione di relazioni à longu andà cù i subcontrattori di fabricazione in u Regnu Unitu.
A cumpagnia, chì impiega 14 persone in Dudley's Crescent Park Industrial Park, hà vistu a vendita di a so gamma di presse idrauliche / meccaniche è di l'equipaggiu ausiliari aumentate di più di 50% da quandu u bloccu hè statu rialzatu.
A maiò parte di sta crescita hè vinuta da a capacità di a cumpagnia di "persunalizà" a so gamma di equipaghji standard per risponde à i bisogni di i clienti è furnisce pacchetti cumpleti in pochi mesi da l'ordine iniziale, senza parlà di a so vasta gamma di pezzi di ricambio è servizii di riparazione.
Russell Hartill, Direttore Generale di Worcester Presses, hà aghjustatu: "A Yeh Chiun da 600 tonnellate hè una quantità di presse chì offrenu una grande putenza, una precisione eccellente è una qualità ripetibile, ideali per u tipu di travagliu in cui BPL Engineering Group hè specializatu è principia Diversificatu novu. prughjetti.
"Matt è a so squadra avianu vistu in prima persona a prestazione di 300 tunnellate è ricunnosce u putenziale chì una stampa più grande li puderia purtà, è si sò messi in cuntattu cù i nostri ingegneri per sapè cumu pudemu persunalizà a macchina per risponde à esigenze specifiche.
"Tuttu hè statu fattu in pochi mesi, è dopu avemu sustinutu a ristrutturazione di a grande fabbrica per accodà a nova stampa, mantenendu l'approvvigionamentu di a cumpagnia à a so basa di clienti domestici è internaziunali".
Tempu di Postu: Feb-10-2022