Unu di i principali pruduttori di parti metalliche specializate in u Regnu Unitu hà ricevutu una nova macchina di taglio laser, chì spera chì aiutarà à purtà finu à £ 1 milione in novi vendite.
HV Wooding impiega 90 persone in a so pianta di fabricazione in Hayes è hà investitu più di £ 500,000 in a stallazione di u Trumpf TruLaser 3030 mentre cerca di capitalizà l'opportunità significativa di "elettrificazione".
A cumpagnia hà radduppiatu a so capacità laser è a macchina serà aduprata immediatamente per pruduce laminazioni sottili è busbars per veiculi elettrici, camioni, autobus è veiculi commerciali, per ùn dì chì offre à i clienti l'abilità di tagliare capacità sottu à 0,5 mm di spessore è ottene. tolleranza megliu cà 50 microns.
Installatu u mese passatu, u Trumpf 3030 hè una macchina di punta in l'industria cù 3kW di putenza laser, 170M / min di velocità di l'assi sincronizata, 14 m / s2 di accelerazione di l'assi è un tempu di cambiamentu di pallet veloce di solu 18,5 seconde.
"I nostri laser esistenti funzionanu 24 ore à ghjornu, cusì avemu bisognu di una opzione supplementaria chì ci aiutava à risponde à e dumande attuali è ci dava a capacità di catturà novi opportunità", spiega Paul Allen, Direttore di Vendita di HV Wooding.
"I clienti cambianu i disinni di rotore è stator per migliurà u rendiment, è questu investimentu ci furnisce una soluzione ideale per furnisce prototipi di turnaround rapidu senza u costu di EDM filu".
Cuntinuò: "I grossi massimi di foglia chì pudemu tagliate nantu à a nova macchina sò 20 mm d'acciaio dolce, 15 mm inossidabile / aluminiu è 6 mm di rame è ottone.
"Questu aghjusta u nostru equipamentu esistente è ci permette di taglià u ramu è l'ottone finu à 8 mm.Più di £ 200,000 di ordini sò stati piazzati, cù un putenziale di aghjunghje un altru £ 800,000 da quì à a fine di u 2022 ".
HV Wooding hà avutu un forte 10 mesi passati, aghjustendu £ 600,000 in fatturatu da quandu u Regnu Unitu emerge da u bloccu.
A cumpagnia, chì furnisce ancu servizii di corrosione di filu è stampatura, hà creatu 16 novi impieghi per aiutà à trattà cù l'aumentu di a dumanda è spera di capitalizà a dumanda crescente di l'approvvigionamentu lucale da i clienti in l'industria automobilistica, aerospaziale è di generazione di energia.
Hè ancu parte di u Faraday Battery Challenge, chì travaglia cù u Nuclear Advanced Manufacturing Research Center è l'Università di Sheffield per sviluppà suluzioni d'insulazione mejorate per migliurà a qualità di i busbars chì pruduce.
Supportatu da Innovate UK, u prughjettu si concentra nantu à a ricerca è u sviluppu di metudi di rivestimentu alternativu per migliurà a prestazione è l'integrità di cumpunenti critichi chì portanu alti correnti trà e diverse parti di un sistema elettricu.
Avemu è continueremu à investisce in l'equipaggiu per aiutà à diventà un capu in u campu, è in più di u novu laser, avemu aghjustatu una nova pressa Bruderer BSTA 25H, altimetru Trimos è sistema di ispezione InspectVision ", aghjunse Paul.
"Questi investimenti, inseme cù i nostri piani di sviluppu persunale per tutti l'impiegati, sò chjave per u nostru pianu strategicu per mantene a leadership mundiale in a fabricazione di subcontrattu di cumpunenti di metalli".
Tempu di Postu: Feb-25-2022